90% din viata condusa de subconstient

5767_542719349119510_2012549536_n
“Atāta timp cāt ranchiuna rămāne īn inimă, rămāne şi mānia. Dar dacă ranchiuna dispare, va dispărea şi mania.” Buddha
90% din viata ta este condusa de trecutul tau, adica de subconstientul tau. Chiar crezi ca poti ignora acest procentaj?
Subconstientul tau nu stie de gluma, el proceseaza de 500.000 de ori mai rapid informatia decat constientul tau. Iti dai seama ce masinarie complexa te conduce fara aprobarea ta?

O iau astazi in discutie pe mama, ca un exemplu pentru relatia ce-o ai tu cu femeile din familia ta. Ce parere ai despre femeile din familia ta? Cum sunt ele? Curajoase? Speriate? Femei de afaceri? Casnice? Luptatoare? Supuse?

Si cand planurile nu ne ies trebuie sa verificam urgent daca nu cumva traim dupa credinte stramosilor nostri. Avem datoria de a fi noi insine nu mama, tatal sau bunici, stramosi etc a caror poveste poate fi imbibata de suferinta de lectii invatate gresit etc.

“Dar, am ales sa RISC, asa cum nu se obisnuieste in familia mea.  Privesc cu-n ochi in fata si unul in spate pentru ca stiu ce putere are trecutul stramosilor asupra destinului meu de femeie si vreau prin STILUL MEU sa vindec suferinta din familia mea.” Andreea Papp
“Nu suntem atat de speciali pe cat ne dorim sa fim. Stramosii nostri ne arata asta cand ne punem la masa cu ei. Realizam ca ei au trait aceleasi drame, sau mai bine zis, noi ducem in spate dramele familiei fara sa ne dam seama ca ne saboteaza dorintele si visurile.”
  •  Care sunt gandurile negative care-ti trec prin minte cel mai des?
  • Ce atragi in acest moment in viata ta?
  • Ce gene ti-au transmis stramosii tai?

“Dupa multe relatii de dependenta cu barbatii iubesc un barbat care-i deschis sa experimentam si evoluam impreuna si separat.

  • Am descoperit ca viata in nu te poti arunca in bratele unui barbat ca sa-ti vindeci ranile din copilarie.
  • Am descoperit ca relatia de cuplu isi schimba periodic statutul si doar flexibilitatea mentine relatia frumoasa.
  • Am descoperit ca a ramane doar in rolul de sotie grijulie nu te ajuta sa devii o femeie inteleapta si speciala.
  • Am descoperit bucuria de-a iubi pasional dupa ce am ales sa dormim pentru o perioada in paturi separate dupa faza de trait in acelasi pat.
  • Am descoperit femeia antreprenoare in mine cand am inceput sa iubesc barbatul fara conditii si pretentii.
  • Am descoperit ca lipsa regulilor si-a planificarii compulsive te-ajuta sa devii creativa si inspirata in alegerile tale.
  • Am descoprit ca stramosii mei ma pot ajuta sa evoluez daca-i privesc cu compasiune si iertare. “

Doar cand ai CURAJUL SA RENUNTI LA CREDINTELE TALE VECHI vei trai o VIATA NOUA. 

Altfel, vei atrage in viata exact ceea ce nu-ti doresti.

Si tu stii prea bine ce te face sa-ti pierzi linistea, siguranta, increderea si curajul.

Vindeca-ti inima alaturi de blogul Andreei Papp: Stilul Tau – o comunitate pentru sufletul tau

Leave a Reply

