Descopera-ti Vocatia

downloadAm avut noroc să am o familie înţelegatoare şi, desi nu ştiau ce aş putea face eu cu arta mea, au fost de acord să mă lase să intru la un liceu de desen.

Încântarea mea a fost imensă, reuşind să trec peste cele doua probe de admitere dar, aflându-mă acum printre multe alte talente la desen, şi nefiind chiar prima, cea mai bună, am avut destul de multe momente în care mi-am pierdut interesul şi am vrut să renunţ. Nu mai eram fata specială, plină de talent şi cu mult potenţial; cel puţin eu nu mă mai vedeam aşa.

Şi totusi… a fost un moment în timpul liceului în care am avut ocazia să pictez o grădiniţă particulară împreună cu o colegă.

Imaginează-ţi acum uimirea mea, bucuria şi entuziasmul când m-am gasit privind un perete alb de doi metri pe vreo şase, avand în faţă culori şi pensule. A fost o provocare pe care am acceptat-o, neavând nici o alta experienţă de acest fel, şi trebuie să recunosc că aceasta este una din amintirile care-mi serveşte ca motivaţie în zilele în care nu mai ştiu de ce continui să fac o activitate atât de specifică unui copil, cum e desenul.

– See more at: http://femeieactuala.ro/wp/cum-imi-creionez-profesia-cu-ajutorul-marei-mele-pasiuni-desenul/#sthash.76whjstL.dpuf

Despre asta vreau să-ţi vorbesc în acest articol:

Ai avut vreodată, un moment în viaţă, în care ai fost atât de captivată de ceea ce făceai încât soarele dispărea de pe cer înainte să-l poţi vedea cu adevarat, uitai să mănânci, amintindu-ţi doar în momentele în care îţi dadeai seama că-ţi tremură mâinile în aşa fel încât nu mai reuşeai să faci ce vroiai, mintea era complet liniştită (culmea, că în zilele noastre cu greu mai reuşeşti asta), tot ce simţeai în aceste momente era o pace interioara ce se poate compara doar cu sentimentul pe care îl simţeai când erai mică, acel sentiment de siguranţă? Aceasta este vocatia ta. Asculta-ti vocea interioara.

Indiferent că e vorba de desen sau de orice altceva, sunt anumite activităţi, diferite pentru fiecare dintre noi, care ne aduc un sentiment de bucurie pură, aşa cum doar copiii reuşesc să simtă fără nici un efort. 

– See more at: http://femeieactuala.ro/wp/cum-imi-creionez-profesia-cu-ajutorul-marei-mele-pasiuni-desenul/#sthash.76whjstL.dpuf

Vocatia mea o descopaream atunci cand pentru câteva ore eram ca peştele în apă, o pasăre pe cer, mişcările îmi erau uşoare, mintea complet limpede şi liniştită, ideile ce-mi veneau pentru alte lucrări pe care aş fi putut să le fac îmi trezeau curiozitatea, entuziasmul, şi-mi dădeau o atât de mare energie, încât aş fi lucrat toata ziua dacă mâinile şi picioarele tremurânde nu mi-ar fi amintit de mortalitatea propriului corp care trebuie hrănit şi odihnit ca să continue.

Stii ca ai gasit vocatia cand nu mai ai nevoie de ceas desteptator, cand te trezesti cu entuziasm. Ceasul deşteptător pe care îl uram cu desăvârşire când venea vorba de şcoală nu-şi mai avea nici  un rost. Mi-ar fi trebuit poate unul care să-mi aducă aminte de masa de prânz pe care reuşeam s-o iau abia la patru după-amiază…

– See more at: http://femeieactuala.ro/wp/cum-imi-creionez-profesia-cu-ajutorul-marei-mele-pasiuni-desenul/#sthash.76whjstL.dpuf

Iti gasesti vocatia cand te simti implinit facand ceea ce iti place cu adevarat. Cand construiesti ceva bun, de valoare pentru cei din jur prin visul tau stii ca esti pe drumul cel bun.

În ceea ce priveşte avantajele de a fi artist, acestea există doar în măsura în care îţi face placere să desenezi, eşti un om curios din fire, refuzi cu desăvârşire să laşi copilaria şi jocul la o parte şi nu îţi e teamă să faci greşeli.

– See more at: http://femeieactuala.ro/wp/cum-imi-creionez-profesia-cu-ajutorul-marei-mele-pasiuni-desenul/#sthash.76whjstL.dpuf

Lasa comentariul tau aici:

FemeiaActuala.ro

sursa foto: DragoArt.com

Leave a Reply

