Iisus suntem fiecare dintre noi, Fii ai Omului, cu totii am fost rastigniti macar o data si am inviat

Intr-o zi am inteles…Iisus e in fiecare dintre noi. El se naste, isi aduce mesajul, e criticat, apreciat dar si tradat, abandonat, judecat si rastignit. Dar cu toate astea si dupa toate acestea, Iisus – adica Fiul omului – adica fiecare dintre noi Inviem, Renastem mai frumosi si mai luminosi decat ne-am imagina.

Le multumesc celor care m-au criticat, care poate m-au jignit. Uneori m-au invinovatit de lucruri neadevarate sau care nu ii priveau pe ei. Prin supararea mea ei au scos la iveala initial rautatea din mine, lucrurile de care ma simteam vinovata prin mentalitatea gresita mostenita dar si prin greselile pe care le-am facut si m-au ajutat sa le constientizez.

Prin asta m-au invatat ce inseamna sa gresesti, sa fii om cu bune si cu rele. Apoi m-au invatat sa imi caut sinele, sa caut raspunsuri. Si atunci am inteles ca viata este o constructie. Ca noi creem mai ales prin gandurile noastre care ne dau emotii, sentimente si diverse stari fizice. Si am mai inteles ca nu exista greseli ci doar lectii de viata. Lectii de viata ne ofera viata in sine. Pentru asta ne-am nascut si suntem capabili sa facem fata daca suntem cu adevarat deschisi sufleteste sa invatam, sa iubim si sa fim cu adevarat vii, autentici si prezenti.

A fi cu adevarat viu inseamna sa fii deschis la minte, sa inveti din experientele celorlalti, de prin carti dar sa ai si curajul de a-ti face propriile alegeri si propriile “studii”.

Leave a Reply

