Copilul meu interior

Repostez aici un articol interesant care merita impartasit:
sursa: http://ioanastancu.ro/2014/07/15/copilul-meu-interior/

Ioana Stancu, psiholog, psihoterapeut

copil interiorDragul meu copil interior, dragul meu drag! Ce mai faci tu? Te port cu mine de când eram de aceeaşi vârstă, dar recunosc că de multe ori prefer să nu mă uit la tine. Sigur, tu continui să exişti, să te bucuri, să suferi, să râzi, să plângi, dar toate acestea ajung la mine de multe ori murdărite, adică amestecate cu alte emoţii ale altor părţi din mine.

De când am vorbit ultima oară eu am mai crescut. Chiar mult. Acum sunt adult sau aşa se numeşte perioada de vârstă căreia îi aparţin. Eu însă ştiu că sunt în continuare şi copil, chiar dacă prefer de multe ori să nu văd asta.

Oare de ce nu te contactez mai des? Oare de ce nu te întreb de ce ai nevoie? Oare de ce mă comport ca şi cum n-ai exista? Uite, o să-ţi spun un secret. Pentru că, de fiecare…

View original post 783 more words

Leave a Reply

