Este bine sa fiu

Astazi m-am decis ca vreau sa ma joc frumos cu oamenii din jurul meu. Adica sa creez experiente frumoase, bogate in bucurie.

Da, asta vreau sa fac. Aleg sa creez bucurie in viata mea si voi face alegerile care ma duc spre aceste rezultate. Voi renunta treptat la tot ceea ce imi este nefolositor si indiferent de ceea ce vorbesc sau cred cei din jurul meu stiu ca sunt stapanul gandurilor mele.

Eu sunt cea care alege ce gandesc si cum interpretez realitatea din viata mea. Stiu ca sunt libera sa aleg modul in care interpretez corpul meu, experienta mea, oamenii din jur.

Si in primul rand sunt libera sa privesc fara a critica, fara a eticheta, fara a judeca. Sunt libera pur si simplu sa simt, sa privesc, sa aud si sa fiu pur si simplu. Este bine pur si simplu sa fiu, este bine sa fiu eu.

Leave a Reply

