Aleg recunostinta fata de fiecare moment

Sunt recunoscatoare pentru fiecare moment din viata mea. Sunt implinita de ceea ce fac in fiecare moment. Aleg sa apreciez munca si activitatea mea din fiecare moment deoarece fiecare moment este unic si irepetabil, este parte unica din viata mea.

Iar viata mea este importanta pentru mine. Viata mea este cea mai importanta pentru mine si aleg sa am constiinta pretiozitatii fiecarui moment.

Ma misc cu bucurie, privesc in jurul meu cu bucurie, admir lucrurile din jur si natura pentru ca ele sunt daruri pe care viata mi le ofera si toate acestea ma ajuta sa traiesc mai frumos.

Sa imi acord timp pentru mine, sa fac lucrurile in liniste si pace, sa ma pot bucura de lumea din jurul meu cu bucurie de copil este o forma de respect fata de viata, fata de parintii, colaboratorii, prietenii, corpul si fiinta mea.

Aleg sa iubesc viata, aleg sa cred ca ma descurc usor in viata. Aleg sa inteleg ca viata imi ofera multe beneficii, multe binecuvantari. Ma concentrez pe partea frumoasa a vietii tocmai pentru ca este incomparabil mai importanta decat provocarile vietii. Insasi provocarile sunt trepte pentru evolutia mea, este locul in care imi exersez abilitatile si care ma ajuta sa imi clarific cine sunt.

Aleg sa elimin gandurile negative. Vina este o emotie si atat. Vina intretinuta este inutila si chiar daunatoare. Aleg sa inteleg ca exista cauza si efect, sa imi asum responsabilitatea si sa fac schimbarile de care am nevoie.

Merg dincolo de limitari. Atat timp cat imi gestionez emotiile stiu ca sunt protejata. Cu toate acestea, imi ascult durerile, imi respect durerile si le las sa treaca.

Aleg sa inteleg ca este responsabilitatea mea sa aleg ganduri sanatoase si pozitive care imi dau energie si forta pentru indeplinirea obiectivelor. Este reponsabilitatea mea sa am stari pozitive, de a tine la mine si de a ma iubi.

Aleg sa stabilesc granite sanatoase pentru mine si ceilalti. Imi respect timpul petrecut singura pentru odihna, disciplina, cultivare, sport si invatare. Le vorbesc celorlalti cu drag despre faptul ca am nevoie de timp si spatiu.

Aleg sa ii respect pe cei dragi suficient de mult incat sa ii las sa isi traiasca momentele negative. Stiu ca in felul acesta vor ajunge la o constientizare emotionala mai profunda. Aleg sa ii apreciez si sa ii respect pe cei apropiati si astfel sa am incredere ca isi pot atinge obiectivele si afla potentialul. Odata aflat potentialul si telul sunt acolo sa ii sustin si sunt alaturi de ei.

Aleg sa imi indrept iubirea catre mine insami, sa le permit celorlalti sa ma cunoasca, aleg sa am curaj sa ma exprim exact asa cum sunt. Am curaj de a prelua initiativa si le permit celorlalti sa ma sprijine. Aleg sa am incredere in ceilalti oameni, sa vad frumusetea din fiecare si sa ii apreciez.

Leave a Reply

