A ma exprima cu calm inseamna respect de sine

Ii apreciez si ii respect pe cei din jurul meu dar ma feresc sa reactionez in functie de grimasele sau starile lor de moment, de preconceptiile, temerile sau limitarile lor. 
 
Este bine sa am personalitatea mea, sa imi apreciez si exprim propria individualitate. Este o forma de a ma onora, iubi si respecta. Eu sunt eu fara explicatii si scuze ci pur si simplu. Voi continua sa ma imi exprim cu calm solicitarile si parerea unde tine de mine. Este benefic atat pentru mine cat si pentru cei din jurul meu.
 
Este usor sa lucrezi cu persoane care au fete aprobatoare, incurajatoare insa este foarte important sa ma antrenez sa imi pastrez atentia in interiorul meu si in starea mea de echilibru.
 
De mine personal depinde fericirea, echilibrul si starea mea de bine. Ma feresc sa etichetez si aleg sa respect dreptul celorlalti de a se exprima si de a-si trai viata. Sunt deschisa noilor posibilitati si oportunitati si sunt dispusa sa invat lucruri noi si sa ma dezvolt zi de zi.
 
In fiecare zi intalnesc oameni si situatii care ma uimesc incat imi dau seama ca fiecare zi si fiecare moment aduce potentialul sau nelimitat
Leave a Reply

