Lucreaza inteligent

O lectie importanta de la Marius Simion NLPMania.ro

“Iti dau cateva exemple:

– Eu lucrez maxim 3 zile pe saptamana (doua zile tin trainiguri, o zi lucrez pe site). In restul timpului citesc, studiez si aprofundez domeniul meu si domenii conexe (nu consider munca atunci cand invat, ci consider relaxare).

– Nu castig bani lucrand mai mult ci lucrand mai inteligent. Pentru asta am nevoie sa fiu odihnit, asa ca niciodata nu lucrez mai mult de 4 ore pe zi.

– Nu fac lucruri care ma plictisesc pentru ca voi ajunge la plafonare si o sa imi dispara placerea. Scopul muncii pentru mine este nu sa produc bani ci sa imi ofere satisfactie actiunea pe care o fac. Dar va trebui sa te invat cum sa faci ca sa iti placa tot ce lucrezi, sa nu te plictisesti. vezi Fabrica de Bani

– Banii vin ca urmare a calitatii pe care o ofer in viata altor oameni. Nu am ca scop banii ci ajutorul oferit oamenilor. Cand oferi oamenilor ceva valoros pentru ei, atunci acea valoare se rasfrange si asupra ta.

– Niciodata nu rezolv cu banii lucrurile “urgente” ci incep cu cele “prioritare“. Diferenta dintre urgent si prioritar este imensa. Ce e urgent iti consuma banii, pe cand prioritatile te ajuta sa investesti in viitorul tau.

Am crescut cu foarte putini bani, din doua motive. Eram prea mandru ca sa cer la parinti, iar ei nu aveau suficient sa imi ofere. Asa ca in toata perioada de facultate au fost zile in care la pranz mancam paine si bulion cu sare sau Vegeta.

Aceea perioada mi-a clarificat principiile abundentei si nu o sa le uit niciodata!

Toate cu un scop: sa investesc in mine! ” Marius Simion NLPMania.ro

Leave a Reply

