Reconstruieste-ti credintele

Reconstruieste-ti credintele cu Stilul Tau

http://www.stilultau.com/blog/stilul-tau/trebuit-sa-mi-schimb-urgent-credintele/

De fapt, noi “atingem” obiectele pe care le vedem. Dar acele obiecte ne-au fost povestite inca din copilarie. Desfasurarea vietii ne-a fost povestita. Tot ceea ce consideram noi “al nostru”, nu ne apartine!

Te-am ametit de cap? Nu asta era scopul.

Mesajul meu este urmatorul: Daca vrei sa nu mai suferi, re-construieste-ti credintele!

Si daca nu le cunosti, te ajut eu sa dai de ele printr-un exercitiu simplu.

  1. Fa o lista cu ceea ce vrei si ceea si nu ai.
  2. Apoi fa o lista cu ceea ce reusesti sa obtii, dar cu multe eforturi.
  3. Asa vei afla care-s credintele tale.

Acum, ceea ce urmeaza este sa-ti transformi credintele. Adica, sa inlocuiesti credinta care iti face rau cu credinta pe care o vrei si crezi ca iti face bine. Fara sa iei in calcul “binele si raul”, ne-am inteles. Gandeste liber ca sa traiesti liber.

Retine! Credinta noua trebuie sa fie puternica daca vrei sa o inlocuiasca pe cea veche.

Sa zicem ca dai peste credinta “mi-e frica sa nu ma ingras”. Eu as inlocui-o cu credinta “corpul meu se mentine la greutatea ideala”.

Procedeaza la fel cu toate credintele identificate pana simti ca te-ai scapat de toate. Putem oricand sa ne rescriem stilul de viata si asta deoarece creierul nostru cu ai sai neuroni este foarte flexibil si maleabil.

Putem sa ne recream conexiunile neuronale prin noi ganduri si actiuni. Nu este o noutate ce-ti spun dar nu strica sa-ti reamintesc ce potential urias ai.

– See more at: http://www.stilultau.com/blog/stilul-tau/trebuit-sa-mi-schimb-urgent-credintele/#sthash.zuBhVjCu.dpuf

* Fiecare dintre noi avem limitarile noastre. Chiar si expertii le au pe ale lor. Fii deschis dar filtreaza continuturile prin experienta ta de viata si indrazneste sa intelegi perspective noi si sa iti asculti inteligenta si intelepciunea interioara.

Leave a Reply

