Valorifica-ti lumea ta interioara

Valorifica-ti lumea ta interioara cu Personalitate Alfa
“Pot sa simt saracia, ca un pumn in plex. Pumnul acela in plex este sentimentul de rusine care  ma invada in toti porii atunci cand din intamplare trebuia sa vina pe la mine vreun coleg  de scoala.
“Tot ce mi se intampla este spre binele meu”
Am atat de vii in minte si in suflet aceste experiente incat nu am sa le uit niciodata.
Ele sunt o reamintire ca oricat de sarac si batut de soarta esti, te poti ridica in
ciuda tuturor obstacolelor, oricat de uriase ar parea in comparatie cu tine.
Exista totusi un secret.
Ca sa poti sa te ridici, este esential sa poti sa induri. 
Sa induri mai mult decat viata poate arunca in tine si sa nu pierzi niciodata speranta.
In lumea aceasta a mea de rahat, salvarea mea erau cartile si eroii din ele. Prin carti eram si eu un erou in propria lui aventura de salvare a lumii si nu mai eram doar o fiinta mica ce este strivita de greutatea intregii lumi si a suferintei din ea.
Cand iti spun ca educatia te va salva si ca si eu pot juca un rol in educatia ta, o spun pentru ca stiu cum educatia m-a ajutat pe mine.
Pentru oamenii care nu au nimic, educatia este totul.
Faptul ca nu ai nimic in lumea exterioara te obliga sa scoti tot ce ai mai bun din lumea ta interioara. 
Creand lumea perfecta in inima noastra, putem sa o vedem luand forma si in exterior.
Educo vine din latina si inseamna ” dezvolta din interior”
De aceea, eu azi fac pentru tine ceea ce altii au facut pentru mine.
Dau mai departe tot ce stiu pentru a te inspira, pentru a te indemna la actiune si pentru a-ti da uneltele necesare.” Pera Novacovici – Personalitate Alfa
Leave a Reply

