Hotarare: Nu mai vorbesc cu oamenii despre alti oameni

Pot vorbi despre activitatea mea, despre planurile, visurile, rezultatele si lectiile pe care le-am inteles.

Ceilalti ma pot opri sau intarzia temporar dar depinde doar de MINE ce Pasi fac In fiecare zi pentru inima mea, pentru sanatatea mea, pentru visurile mele.

La fel este si cazul celorlalti. Fiecare este puternic, fiecare are forta interioara. Fiecare este responsabil de persoana sa. Putem discuta situatii de comunicare ca exemplu insa oamenii intelepti discuta situatii si visuri.

Aleg sa fiu Varianta Mea Cea Mai Buna.

Leave a Reply

