Din cauza ta..

Uneori am impresia ca traiesc un cosmar…

cu oameni care comunica in doi peri, care traiesc lipsit de propria lor autenticitate si asa mai departe

oameni care se baga unde nu le fierbe oala,mai ales daca le permiti,  fiindca ei “stiu mai bine”, ei “te ajuta”

dar nimeni nu-ti poate stii drumul inafara de tine, de sufletul si inima ta daca iti faci timp sa le asculti in liniste

si mai stiu ca fiecare dintre noi avem o responsabilitate si cred ca incep sa inteleg

cosmarul acesta este rasplata, sau mai bine zis consecinta faptului ca am invatat destuld e tarziu ce inseamna  iertarea si iubirea

prea mult spirit critic si presupuneri nu fac bine nici fata de un sfant,

si mai ales fata de oamenii de rand au nevoie de iertare, de a lasa sa treaca

de a ne usura bagajul ata pentru noi cat si pentru ceilalti

https://www.youtube.com/watch?v=KJzQCWQF6zE

Cu toate acestea, fiecare situatie isi are avantajele si dezavantajele ei, frumusetea si provocarea sa

“din cauza ta eu n-o sa mai repet greselile tale,

din cauza ta nu ma departez niciodata de partea sigura a trotuarului,

din cauza ta nu am incredere nici in mine si nici in cei din jurul meu

din cauza ta inima mea nu mai poate fi franta pentru ca nu a mai fost completa de la inceput”

https://www.youtube.com/watch?v=KJzQCWQF6zE

Cred ca viata este ceea ce este. Nu e nevoie sa fim alaturi de cei ce ne abuzeaza chiar

daca iertandu-i am invata poate sa  ii intelegem si sa ii iubim pentru ceea ce au facut frumos si bine pentru noi

Leave a Reply

