Formare Obiceiuri Noi si Sanatoase

Ne-am adunat mai multe prietene, am ales cate un nou obicei sanatos sa il implementam.

Iata ce scria una dintre ele, proaspata mamica de aproximativ 5 luni care dorea sa faca mai multa miscare:

Legat de planul de o luna, angajamentul pe care l-am luat, vreau sa va spun sincer ca nu am reusit sa-l tin pana la capat :(( Am reusit vreo doua saptamani doar. In unele zile am recuperat dublu, ce nu facusem cu o zi inainte. Am mai facut si cu bebe alaturi de mine (ma indoiam pana la el si-l pupam, iar el radea de numa’ :). Imi pare rau, mi-e rusine, dar asta este adevarul si pare-se ca asta sunt eu si atata pot deocamdata. Dar, nu a fost degeaba, m-am mai cunoscut si am, iaca-ta, un parcurs la care sa ma uit si din care sa invat despre mine si despre ce lucruri pot aparea care sa ma deturneze. Oricum, eu ma bucur totusi ca am fost alaturi de voi in incercarea asta. Ma simteam datoare sa va spun si sa va marturisesc parcursul.

Va pup, multumesc de intelegere si de sustinere!
P.S.: Nu de putine ori l-am facut gandindu-ma la voi 🙂

Iata raspunsul meu:

Vai da cate chestii faine am facut eu in felul asta, incepand asa… Acum strang roadele exercitiilor de pilates pe care le-am inceput timid in facultate si chiar au dat roade. Nu m-am asteptat. Corpul, mintea invata si se adapteaza. La fel am inceput si cu vocalizele si am ajuns printre cei mai buni de la cor in conditiile in care initial si din motive de sanatate eram aproape fara voce.

Cu rabdare, cu blandete, un pic de incredere si perseverenta obtii rezultate frumoase.

Idea e ca ai inceput, ai facut pasi importanti si incetul cu incetul te acomodezi, faci loc pentru mai multe obiceiuri frumoase si sanatoase. Te felicit draga mea. Esti un om frumos si valoros.

Cum imi place mie sa spun: “Fie ca Lumina, Iubirea, Sanatatea si Prosperitatea sa fie intotdeauna cu tine. Defapt tu esti Lumina, Iubirea, Sanatatea si Prosperitatea, Step into your Own Power”.

Universul lucreaza de mii de ani sa poata intretine viata, sa ne intretina sansa de a trai si de a ne manifesta diversitatea si autenticitatea inimii.

Iti dai seama cat de importanta si frumoasa esti incat a meritat tot efortul si investitia de mii de ani pentru ca tu sa fii ceea ce esti, tu insati, descoperindu-ti comoara inimii tale cu iubire fata de tine si fata de viata. Step into Your Own Beauty and Power.

Leave a Reply

