Ce mi-a adus trairea in momentul prezent

Trairrea in momentul prezent iti permite sa vezi mai de aproape si mai clar ceea ce se intampla. Imi constientizez mai bine starea interioara, de oboseala, tristete sau entuziasm, bucurie, nevoia de a face miscare. Asta imi permite sa ma comport mai responsabil fata de mine insami.

Cunoscandu-mi conditia si nevoile pot sa fac demersuri constiente pentru a ma ingriji. Pot sa ma angajez in discutii cu mai multa constiinta de sine. In acest fel ma detasez mai usor, nu iau lucrurile la modul personal .

In acest fel imi antrenez libertatea interioara. Indiferent de actiunile celor din jur, de cuvintele lor, de evenimentele care se intampla, constientizez ca eu sunt raspunzatoare de starea mea interioara. Eu stiu ceea ce simt si eu am responsabilitatea de a gestiona starea mea interioara, fiind prezenta.

A fi prezenta inseamna a lasa sa treaca niste lucruri, a le lasa in urma. Traiesti bucuria și incerci sa te mentii pe aceasta unda a bucuriei. Dar, e o bucurie mai calma, pasnica, domoala, echilibrata. Apoi, tu decizi ce iti doresti sa mai pastrezi cu tine si cum. E bine totusi sa faci pasi inainte. Am observat ca e bine sa dau la o parte Unele pasiuni, resentimente, dezamagiri, gânduri despre “nu se poate, nu are rost” si pur si simplu sa trăiesc prezentul.

Una dintre prietenele mele, psihologul Ada Bianca, o gasesti pe Facebook, spune ca iluminarea, creativitatea si bunastarea le gasesti in prezent. E nevoie sa ramai prezent . De când am inceput sa traiesc mai mult in prezent am inceput sa observ  lucruri pe care pana atunci le luam de-agata. Am inceput sa vad frumusetea si genialitatea oamenilor, abundenta care ne inconjoara zi de zi.

Am inceput sa calatoresc, am un iubit stabil, cu care creez multe experiente frumoase. Mai este loc de mai bine e adevaratâ cu toate acestea invat multe despre mine si despre lume.. si da, mi-am pierdut locul de munca stabil si am inceput sa asist atelierele de Tantra. Si da, iubitul meu este profesorul de Tantra.

Viata mea nu este perfecta insa cu toate acestea pot aprecia divinul din momentul prezent, sau asa ceva…

Leave a Reply

